12. 2. 2015.

"СУТРА" КОЈЕ СЕ БУДИ!

Злотвори страшни, бездушне але, 
што крви сте се напили наше
и оставили празне нам руке,
и оставили голе нам кости...
Ја немам шта и нема куда 
већ пред вас стајем, пред дворе ваше
И ТРАЖИМ СВОЈЕ,
НАТРАГ СВЕ ТРАЖИМ...
И комад земље, и парче хлеба,
и осмех чеду што сте га крали!
Ја пред вас стајем без трунке страха
на вама стид да уклешем трајно.
Од моје браће, од моје деце
отето тражим да нам се врати,
крадено тражим да се окаје...
Све оно што сте туђину дали
ЗАХТЕВАМ НАТРАГ, ЗАХТЕВАМ САДА!
Злотвори страшни, бездушне але, 
пред Богом ћете клечати јадни
нудећи плен што нама сте крали
за откуп греха, издаје страшне...
Ал' одаће вас сваки наш јаук,
све дечје сузе, сви они гладни.
И клечаћете залуд пред Богом
јер издали сте њега одавно.
Ја, ево, идем са браћом својом
да пред вас станем,
да своје тражим
од Бога дато народу верном.
Грмите, бијте, ми не стајемо...
Ломите, псујте, ми остајемо
у својој земљи, макар и мртви.
Видиш ли ове поворке људи?
Ово је народ, ово сам и ја.
ОВО ЈЕ "СУТРА" КОЈЕ СЕ БУДИ!
БОЈТЕ СЕ, АЛЕ, ВАМА СЕ СУДИ!!!

Е.П. Бета

Нема коментара:

Постави коментар