21. 10. 2015.

СЛЕПИ ГУТАЧИ ЛАЖИ И ОТРОВА - САДА ЈЕ СЛУЖБЕНО!


САДА ЈЕ СЛУЖБЕНО!
Фејсбук је истражио профиле корисника својих услуга и извео следеће закључке:
- Постоји мали промил корисника који су се у било ком тренутку коришћења овог сервиса удостојили да погледају политику приватности и услове Фејсбук сервиса,
- Постоји мали промил корисника који зна да постоје акта наведена у претходном ставу као и да је свака интернет активност регулисана одговарајућим Законима као и свака друга област живота,
- Постоји мали промил корисника који реченицу "Мисли својом главом" не користи само као фразу и здушно прихвата као одличан извор "лајкова" већ разуме и примењује,
- Постоји мали промил корисника који разликује друштвене мреже од комерцијалних сервиса и хуманитарних организација па не наседа на сладуњаве или тугаљиве причице које подмећу ловци на кликове (Pay per Click), маркетиншке агенције и обучени појединци који, за разлику од масе, знају да је тржиште информација далеко атрактивније од тржишта новца и да ће ситним цакама лако намамити непромишљене "не може да шкоди" кликтаче те им убрзо напунити временску линију и мале сиве ћелије циљаним "производима",
- Постоји мали промил корисника који не прихватају да буду жртве масовне контроле ума због силне тежње да буду "у тренду", прихвате све што већина у окружењу прихвата (вештачки створена слика) и практикују све што већина у окружењу практикује (вештачки створена слика) из страха да би могли бити одбачени уколико покажу "право лице",
- Постоји занемариво мали промил корисника мушког пола који неће прихватити захтев за пријатељство профила са женским именом који је препун атрактивних фотографија мање познате манекенке или згодне неафирмисане глумице, уз коменар испод "мазнуте" фотографије: "Припрема за излазак", повремено декорисаних са пар срцепарајућих објава,
- Постоји мали промил корисника који је свестан да било којом регистрацијом налога на интернет сервису истовремено закључује Уговор који мора бити јавно доступан и који садржи све клаузуле међусобних односа, права и обавеза, како пружаоца услуге тако и корисника (неки чак знају и где се он налази),
- Постоји мали промил корисника који неће урлати цели дан када прочита пар провокативних наслова (кроз претходне тачке стратешки прослеђених до њихових погледа), кукати због неистините приче о трагичној судбини непостојећих лица (на исти начин приспелих до њихових погледа) или лепршати због слатког коментара и стикера на којем маца намигује који је уписао власник баш оног профила са ликом згодне манекенке у бикинију...
Наравно, ово није "службено" али они који не знају шта тај термин уопште значи, нису ни стигли да прочитају ову реченицу (они се зауставе на половини друге, када доносе одлуку хоће ли делити или опљувати објаву). Ово је само делић чињеница о томе као корисници интернет сервиса постају коришћени од стране врло вештих заједница и појединаца. 
И НАЈБОЉА РОБА НЕ ВРЕДИ НИШТА АКО НЕ ИЗАЂЕ НА ТРЖИШТЕ!
Зашто ово помињем? Разлог је то што за остварење добити није довољно имати добар производ. Напротив, некада врло лош, чак штетан производ може бити одлично продаван. Оно што га лансира на тржиште је маркетинг. Некада су маркетинг стручњаци, СЕО (Search Engine Optimization) стручњаци и професионалци из области продаје били заиста добро плаћени, некада боље и од самих произвођача. Разлог је тај што су они кључна карика у остваривању профита. У ово се могу убројити и лобисти који поручиоцу услуге доносе сличне бенефите али на исти начин. 
Њихова циљна група, ЊИХОВО ТРЖИШТЕ СТЕ ВИ, слепи гутачи лажи и отрова.
Опростите ми на сурово реалном опису. Изузимам мислеће појединце, онај мали промил корисника који не допушта да буде изманипулисан.
Ова информативна машинерија се није задовољила постигнутим резултатима и одлучила је да своје тржиште претвори и у свој бесплатни маркетиншки тим. У томе је и успела.
ДАНАС ВИ САМИ СЕБИ ПРОДАЈЕТЕ ИНФОРМАТИВНИ ОТПАД.
Полазећи од становишта "не може да шкоди", "грех је да не поделим", "ово сви морају да виде", "можда није истина али за сваки случај објављујем", "неко рече да мој јавни исказ може да ме стави изнад Закона који дефинишу одређене односе", "морам да одговорим на поруку овој симпатичној непознатој особи", ви испровоцираним почетним реакцијама дајете пристанак да будете карика у маркетиншком ланцу и део тржишта које треба да изнесе производ који вам "извор" шаље. Тај производ нема никакве везе са мамцем али акцијом коју сте предузели (дељење, лајк, одговор), ви сте постали део ланца, покренули машинерију и успоставили везу са извором. Сада следи још пар мамаца који носе такве поруке које ће вас опустити, уверити да је ваш извор поуздан и позитиван и нећете обраћати посебну пажњу на њега. Временом он постаје један од битних креатора вашег расположења, доносилац свежих "поузданих" информација, партнер на којег се ослањате и чије садржаје (робу) радо делите даље...
Ви сте сада њихов бесплатни дистрибутер и главни купац.

Браво, честитам од срца!
Не вама - њима.



Нема коментара:

Постави коментар